Tuhan Lebih Tahu
Nora Ismail
À Tuhan Lebih Tahu || ☆ PDF Read by ✓ Nora Ismail
Jul 12, 2020 - 06:35 AM By Nora Ismail

Diperkosa sahabat baiknya sendiri, Hazry, Rina seperti hilang arah Ke mana diri hendak dibawa Perlukah harga diri dijaja Dalam resah dan gundah, syukur ada tangan yang datang menghulur Azfarel lelaki budiman yang memang meminati Rina dari jauh menghulurkan pertolongan Hati Rina berbelah bagi, apakah perlu diterima hati yang cuba berbudi Sedangkan Hazry hilang entah kDiperkosa sahabat baiknya sendiri, Hazry, Rina seperti hilang arah Ke mana diri hendak dibawa Perlukah harga diri dijaja Dalam resah dan gundah, syukur ada tangan yang datang menghulur Azfarel lelaki budiman yang memang meminati Rina dari jauh menghulurkan pertolongan Hati Rina berbelah bagi, apakah perlu diterima hati yang cuba berbudi Sedangkan Hazry hilang entah ke mana Bahagiakah hidupnya nanti dengan Azfarel Dapatkah dia melupakan segala bayangan hitam Namun akhirnya Rina sedar, dalam hidup, bagaimana kita mencaturnya
  • Title: Tuhan Lebih Tahu
  • Author: Nora Ismail
  • ISBN: 9789675229077
  • Page: 246
  • Format: None

Comments

Hajar Jul 12, 2020 - 06:35 AM
12-04-2014Hubungan antara Rina Azia (Rina) dan Hazry Izhar (Hazry) memang rapat umpama belangkas. Cuma mereka bukanlah pasangan bercinta. Mereka hanya teman rapat kerana mengambil kursus yang sama di UTM. Keserasian hubungan mereka berdua selalu disalah tafsir sebagai pasangan bercinta sehingga hubungan baik yang sedia terjalin itu dicemburui oleh Elisha, teman wanita Hazry. Sering kali mereka bertengkar kerana Rina. Tak faham kenapa si Hazry ni boleh setia bukan main lagi dengan Elisha walaupun [...]
Click to Replay
Nad Jul 12, 2020 - 06:35 AM
Tak faham betul dengan perangai HazrySudah la menodai Rina di bawah pengaruh pil khayal, lepas tu mintak maaf je dan terus blah ke luar negara tinggalkan Rina terkontang-kantingSiap bagi tau ex-girlfriend dia lagi yang dia dah rosakkan RinaWhat?? Aib kotTapi bila dia sendiri dapat isteri yang tak suci tak boleh terima pulakNasib baik Rina kahwin dengan Azfarel yang menerima Rina seadanya. Sebagaimana Azfarel menerima Rina tanpa syarat, begitu juga Rina tetap bersama Azfarel yang disahkan lumpuh [...]
Click to Replay
Norliza Yusop Jul 12, 2020 - 06:35 AM
bacanya mmg beremosi! blh terikut dgn watak dan situasi.klu sedih mmg mengalir airmataklu marahg rasa nk gi 'jumpa' aje watak tu! huh!
Click to Replay
Hajariah Alias Jul 12, 2020 - 06:35 AM
wow lega dapat menamatkan kisah yang sangat dekat di jiwahasa yg sangat bermaknaoryline yang sangat kena dengan jiwa.Tahniah buat penulis Nora Ismail.yangkan karya yang sebegitu indah tidak diulang cetak kan?huhuhui pun ku baca pinjam dari kawanterima kasih beb kerana meminjamkan kisah yang sangat dekat dengan masyarakat dan penuh pengajaranSesungguhnya Tuhan lebih tahu tiap yang berlaku dalam perancanganNya4.4* Tahniah Nora Ismail/ Rose Harissa#sangatbagusdiulangcetak#kisahyangpenuhpengajaran#S [...]
Click to Replay
azian2575 Jul 12, 2020 - 06:35 AM
Rina & AzfarelRina: "Dia yang menerima aku tanpa syarat. Ketika aku memerlukan bahu untuk menangis, ketika aku memerlukan tangan untuk memimpin, dia datang kepadaku. Bukan saja dia memandu aku, tapi menyayangi aku dengan segenap jiwa raganya. Dia segalanya bagi aku."Kerana Tuhan lebih tahu dan kepada Allah mereka serahkan segalanya
Click to Replay
Gobokairina Jul 12, 2020 - 06:35 AM
TLT membawa kisah dua orang sahabat yang berlainan jantina. Mungkinkah antara lelaki dan perempuan tidak boleh berteman rapat? Atau hubungan persahabatan itu nanti akan timbul cinta platonik?Rina Azia [Rina:] dan Hazry Izhar [Hazry:] bagaikan belangkas. Sejak kali pertama bersua mereka sudah serasi. Hubungan yang erat itu sering saja disalah erti sedangkan di hati mereka sayang itu cuma sekadar sahabat. Tidak lebih daripada itu.Rapatnya Rina dan Hazry memang tak disukai oleh Elisha, teman wanita [...]
Click to Replay

Leave a Comment

Name
Email
Your Comment
Tuhan Lebih Tahu By Nora Ismail Diperkosa sahabat baiknya sendiri, Hazry, Rina seperti hilang arah Ke mana diri hendak dibawa Perlukah harga diri dijaja Dalam resah dan gundah, syukur ada tangan yang datang menghulur Azfarel lelaki budiman yang memang meminati Rina dari jauh menghulurkan pertolongan Hati Rina berbelah bagi, apakah perlu diterima hati yang cuba berbudi Sedangkan Hazry hilang entah kDiperkosa sahabat baiknya sendiri, Hazry, Rina seperti hilang arah Ke mana diri hendak dibawa Perlukah harga diri dijaja Dalam resah dan gundah, syukur ada tangan yang datang menghulur Azfarel lelaki budiman yang memang meminati Rina dari jauh menghulurkan pertolongan Hati Rina berbelah bagi, apakah perlu diterima hati yang cuba berbudi Sedangkan Hazry hilang entah ke mana Bahagiakah hidupnya nanti dengan Azfarel Dapatkah dia melupakan segala bayangan hitam Namun akhirnya Rina sedar, dalam hidup, bagaimana kita mencaturnya

Share this article...
  • À Tuhan Lebih Tahu || ☆ PDF Read by ✓ Nora Ismail
    246 Nora Ismail
  • thumbnail Title: À Tuhan Lebih Tahu || ☆ PDF Read by ✓ Nora Ismail
    Posted by:Nora Ismail
    Published :2020-04-03T06:35:29+00:00